2,4 timmar lagda på Skånsk konspirationsteori

Jag fattar verkligen inte hur jag lyckas. På kulturhistorian i fredags fick vi varsin film att se och analysera. Alla fick fina  filmer som verkade hyfsat spännande. Jag fick SNAPPHANAR och tänkte att det nog inte var så farligt…jag hade fel. Snapphanar MÅSTE vara en av de sämsta filmerna i Sveriges historia. 2,4 timmar lång. Skånska som man knappt hör och repliker som:

”Svaeerrrt-Stinah. Hon err svarrrt. I HEEEEEEEEEEEEEEEaLA kroppän

”dööehh duuh”

”hmmm, dom gäerrr oss sprrrit, GOTT” , allt på bred Skånska.

 

Hela filmen är en lång konspirationsteori. En lång, Skånsk, meningslös Konspirationsteori.  Inte finns det några pålitliga historiska belägg för att det verkligen har hänt heller, Toppen.

 

"Den ensama ryttaren. han dödar allt" Längs uppe i hörnet.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Och jag ska lägga lika lång tid på att titta på en 40-åriga Mel Gibson som springer runt i kilt och spelar en 17 åring. ungefär lika roligt.

2009-12-13 @ 17:27:33
URL: http://montelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0