Cha Cha bloggen!

God afton. Nu är det måndag. Helgen har varit intressant. Bioshock och Star Wars hos Montelle och Lenke var helt fantastiskt!
Den nya favoritmaträtten här är ris och soja, anser vi båda. Från nudlar till ris och soja, det är ju helt klart en förbättring. Jag har dessutom börjat göra såser, det är väldigt kul! En gång gjorde jag en vit sås med svamp, och en annan gång gjorde jag en brun sås med svamp. Båda smakade lite lätt mjöl, men jag blir bättre och bättre!

Det blev precis Disney Channel-overload här. Zac Efron och Jonas Brothers - SHIRTLESS. omg. hehe.
Jag menar, jag kan ju liksom inte andas när jag lyssnar på Jonas Brothers...

Imorgon är det jullov, det känns helt fantastiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0