Jul & Rolf Ekéus

Då var det klart då. Jul. Konstigt nog känner jag mig mer julig nu än på självaste julafton.

Livet flyter på rätt bra nu , underbart!

Efter julafton åkte vi till Stockholm, firade jul II, närvarade vid kusin Sagas dop och åt middag med morfar. Första kvällen spenderades på Grand Hotel med alla andra pälsbärande moderater (och Anna Anka, såklart).

Under Sagas dop träffade jag Rolf Ekéus, en svensk diplomat (som är morfar till Saga). Medans övriga gäster minglade för fullt spenderade jag tiden i hans bibliotek och utforskade alla saker från FN och annat, MÄKTIGT!    Jag kom fram till att Rolf lever livet jag drömmer om, shit alltså...

 

Föresten så tänker jag spara all skolångest till sista veckan av lovet...bestämmer jag nu ,efter ett hastigt besök på facebook.

F


Kommentarer
Postat av: Talagnes

Men, Felicia.. Du FÅR inte spendera tid. Du måste tillringa den.



Och den där Ekéus är en gammal schtekare inom försvarspolitiken which is den koolaste delen av svensk politik.

2009-12-29 @ 17:52:12
URL: http://talagnes.blogg.se/
Postat av: Isabelle

det är ju mitt drömjobb haha!! ;) :P

2010-01-17 @ 15:56:00
URL: http://isobelskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0