Nice surprise

Engelskaläraren tappade verkligen hakan när jag fick högsta betyg på Reading-delen på nationella. "A Nice Surprise" menade hon, sant visserligen, men lite generad kände jag mig. Men det var ju trevligt. Jag blir alltid förnedrad, detta var ändå inte så farkigt. Det hittills jobbigaste var när en annan engelskalärare tog ut några elever, jag däribland, sedan sa hon "Sorry Ellen, not you". Jag gick in i klassrummet igen, och medan jag satt där och diskuterade Jane Austen sa hon till de som var kvar där ute att de skulle få läsa Engelska C.
Det där "Sorry Ellen, not you" kommer förfölja mig genom livet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

håll käften och gör nått åt det.

2009-12-03 @ 18:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0