Och all irritation bara släpper

Halloj

 

Idag är en bra dag. Nästan så att jag känner mig lite lycklig. Snart är det ju jul och kvällens planer är inte helt fel. Snön ligger som ett tunt täckte över marken och träden ser ur som en stor enhet täckt av iskall, kristallvit massa. Hela huset är fyllt av julstämning, braskaminen är tänd en trappa ner, veden knastrar och elden lyser upp, min hund Sam har lagt sig där och värmer sig efter den långa och kalla promenaden. Pappa står vid spisen och kokar glögg, det doftar sött och varmt i hela köket. Jag älskar vintern.

 

F


Kommentarer
Postat av: Anonym

fjolla

2009-12-05 @ 16:40:02
Postat av: Anonym

Du ska vara tyst Ellen.

2009-12-05 @ 16:42:03
Postat av: Isabelle

jag tycker att det låter jättemysigt. väldigt fint skrivet dessutom. ellen, är du i gävle?

2009-12-06 @ 16:26:17
URL: http://isobelskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0