Knarkiga chokladbollar

ÄJ
jag kan inte sova...jag kom igång med artikeln och blev riktigt pepp men nu är klockan mycket, fast jag är inte trött, kan de bero på att jag sov från det att jag kom hem till 20.00?nääääääääääääääääääääääääää aja, whatevha
idag fick vi besök av en Hare Krishna snubbe, han bor i ett kollektiv, bjöd på mystiska chokladbollar som smaka lim och var superduperdunder mysig. Man blev lite kär i han, jag vill oxå vara sådär harmonisk...eller en transformer.
Jag, Lilly och älän har snöat in på transformers, vi har namn och bakrundsmusik och ska göra en serie, jag försöker prata med tuff mörk röst men låter bara oerhört pubertal.
Jag är föresten rädd för den konstiga gamla mannen med mybyxor som går på gatan med handen i byxorna. Efter det att Montelle ropade HALLÅÅÅÅH HALÅÅÅH så är han nog ute efter oss, oh shit.
/Black hawk (Felicia)

Kommentarer
Postat av: Tengil

här har jag gått hela livet och trott jag var den enda i hela världen som lyckats snöa in sig på transformers! jag känner mig inte ensam längre, mitt hjärta har åter fyllts med hopp och glädje i denna mörka värld! jag ser ljuset och jag gråter av lycka!



må eder transformer serie bli fantastisk och må optimus och megatrons ljus guida er på vägen i edra liv!



åååååh så vackert! jag finner inte ord!

2009-11-24 @ 17:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0