Satre pissa sur le tombeau de Chateaubriand

det står: sartre pissade på chateaubriands grav. översatt till franska)
Vi lär oss bara det nödvändigaste på Franska 3 kursen...
Nu sjunger Ellen med i inatt inatt låten som ställts på repeat, snart ska nog jag oxå kunna den. I övrig är det inte stabilt, jag har fått läskiga "sanna" berättelser om andar berättat för mig, som om jag inte var paranoid nog. Nä, jag ska gör ett test inatt, ställa alla stolar noggrant placerade och se om de flyttar sig.
Idag blev jag även jämförd med en Gammal heroisist som går på amfetamin, jag pratar grummligt när jag är trött.
hedåh/F

Kommentarer
Postat av: Ellen

METADON!

2009-11-19 @ 18:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0