Nantes - Beirut

JAAAAAA! Jag (eller var det verkligen jag?) har hittat litteratur till uppsatsen, fem böcker har jag, en fylld av grunddokument. Paniken har med andra ord lagt sig liiiite och ja, jag inser hur sjukt det är att bli så gläd över något så oerhört töntigt.

 

Annars i veckan har vi fått tacos av sodexo, träävlit, spelat brännboll, besökt museum och jag har spenderat största delen av veckan sovandes i bäddsoffan. Det känns så rätt att sova i den efter skolan, det är jag och soffan har jag bestämt nu, jag saknar den redan.

Här är den, min älskling.

 

Föresten så är rubriken en låt, väldigt estetigt och äckligt av mig…men det skiter man väll i.

Fääääälll


Kommentarer
Postat av: Isabelle

det är faktiskt väldigt trevligt med låttexter som rubriker, felicité.



det är en mycket bra bäddsoffa, jag hoppas den får flytta med in i johannas lägenhet? ;)

2010-06-06 @ 14:18:24
URL: http://isobelskareng.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag misstänker att soffan är mer välkommen att flytta in i den lägenheten än vad jag och Felicia är!

2010-06-06 @ 21:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0