Back on track

Jag hatar x-tåget, det går långsamt, är kallt och har obekväma säten.
Egypten i en vecka var helt okidoki, anser jag just nu. Jag hade inte velat stanna längre, men å andra sidan så har jag ingen lust att åka till Gävle heller. Dött läge.
Mormor väntar åtminstone på mig i Gävle, hon har gjort pizza som vi ska värma och äta och så ska vi handla mjölk och fil, kanonkul. Dessutom har hon ju med sig matlådor också, så nu kommer jag inte behöva laga mat på två månader. Jippi!
Det mest fascinerande just nu är statistiken på mitt spotifykonto. De tre mest spelade låtarna är i följande ordning: Pärleporten (- Göran Lindberg och Frälsningsarméns kör), Ovan där (- Roland Cedermark) och Fernando (- Abba). Tur att det bara är jag som kan se det, annars skulle Spotify få mig att framstå som största tönten ever. Vilka låtar som kommer efter de redan nämnda tänker jag inte ens gå in på, det skulle inte göra det hela bättre.
Och för att göra alla extra uppmärksamma: jag fyller år om åtta dagar.


Jag kräver ingen present verkligen inte, men får jag ingenting så kommer resten av året bli jävligt jobbigt. För alla andra, bör tilläggas, inte mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0