Kineserna går lös

Heh, egentligen har jag inget internet. Men jag är kreativ och hackar mig in på grannarnas  ”people’s republic of China network”, visserligen en pinne men hä funkar ändå.

Ellen har lämnat mig för en dag och åkt till Rättvik så jag tillverkar knäckemon som vi ska bli rika på. Jääääävlar va cash jag ska ha när vi får ett genombrott med knäckemon, inte om utan när!

Imorgon fyller mamma år (Johanna) och grannarna är inblandade i en knarkhärva (eller inte), på fredag åker klassen till Stockholm och på lördag åker jag till New York.

Eh, ja….de plitar på ganska fint här, nu äre dock nån som skriker utanför rutan, kanske ett till mord, måste kollas! :DDDD

ffffääääää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0