Sarskolan i New York

HAH, jag dog inte aven fast en norrbagge styrde planet.
Och jag hittade en dator har i loungen pa 44 vaningen..jeeevla stort hotel.
Igar vare judeparad i ca 6timmar eller som amerikanerna kallade det salute to Israel, spannande med skottlossning och fascist amerikaner.
Mycket hander har, egyptiskt skit, utskallning av Amerikaner, min bror har blivit kroppsvisiterad med gummihanskar, jag har sett RIKTIGA gangsters och nastan dott i en taxi bil, jo det ar javligt bra har, fiiiint och blinkande. Idag ar det sista avsnittet av LOST nagonsin pa times square och nan stor filmpremiar.
Nu ska jag till Wall street och sedan vidare till times square imorgon bli're mote med en proffesor och annat fint. Jag blir sakert mordad har...MEN DET SKITER MAN VAL I, hejdaaaa.

fffffeeeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0